Eris
Beheerder
OnlineGastenboek Pro!

|
 |
« on: January 25, 2010, 21:02:45 » |
|
Omdat de huidige layout van de gastenboeken de afgelopen 6 jaar bijna niet veranderd is. Willen we een nieuwe layout voor de gastenboeken. In verband met mijn werk. Betekend dat ik voor een lange tijd geen tijd hier voor heb. Maar toch wil er er mee gaan beginnen. Ondanks dat wil ik jullie mening voor de volgende voorstel: VoorstelWat vinden jullie er van. Hoe we de atavars gaan regelen is nog niet zeker. We hopen dat het via deze opties een nog persoonlijker gastenboek te krijgen.
|
|
|
|
|
Harlekina
|
 |
« Reply #1 on: January 28, 2010, 09:25:29 » |
|
Ziet er leuk uit zo, maar begint dan wel steeds meer op een forum te lijken qua uiterlijk
|
|
|
|
jeanmarc
Net Nieuw

|
 |
« Reply #2 on: February 03, 2010, 10:12:23 » |
|
Ziet er inderdaad leuk en verzorgd uit. Avatars weet ik nog niet zo. Vaak wordt een gastenboek gebruikt om een korte krabbel achter te laten. Verder zou ik graag een keuze willen hebben. Of is dat nu al mogelijk...?
|
|
|
|
|
Eris
Beheerder
OnlineGastenboek Pro!

|
 |
« Reply #3 on: February 03, 2010, 22:53:00 » |
|
Atavars kunnen uit gezet worden. Maar we zijn op dit moment bezig met de layout en de scripting. Binnen 4 a 5 maanden moet alles werken...
|
|
|
|
|
omafia
|
 |
« Reply #4 on: February 05, 2010, 09:37:14 » |
|
Ik vind het wel wat hebben hoor
|
|
|
|
|
|
Ty-Rap
|
 |
« Reply #5 on: February 05, 2010, 20:50:18 » |
|
Dat ziet er goed uit. Beter dan de huidige opmaak (zie ook http://forum.onlinegastenboek.nl/index.php/topic,614.0.html). Die kan je dus lekker laten rusten  Ik hoop dat je een functie kan inbouwen waarmee je kan zoeken naar alle berichten van een bepaald persoon. Verder ga ik er van uit dat je de standaard opmaak opties zoals die nu ook beschikbaar zijn laat bestaan. Wel zal de Admin module aangepast moeten worden. De laatste versie is niet erg gebruiksvriendelijk.
|
|
|
|
Eris
Beheerder
OnlineGastenboek Pro!

|
 |
« Reply #6 on: February 05, 2010, 20:54:42 » |
|
Dat ziet er goed uit. Beter dan de huidige opmaak (zie ook http://forum.onlinegastenboek.nl/index.php/topic,614.0.html). Die kan je dus lekker laten rusten  Ik hoop dat je een functie kan inbouwen waarmee je kan zoeken naar alle berichten van een bepaald persoon. Verder ga ik er van uit dat je de standaard opmaak opties zoals die nu ook beschikbaar zijn laat bestaan. Wel zal de Admin module aangepast moeten worden. De laatste versie is niet erg gebruiksvriendelijk. Wat vond je beter de vorige of deze?
|
|
|
|
|
Ty-Rap
|
 |
« Reply #7 on: February 05, 2010, 21:16:51 » |
|
|
|
|
|
Eris
Beheerder
OnlineGastenboek Pro!

|
 |
« Reply #8 on: February 05, 2010, 21:27:11 » |
|
|
|
|
|
|
Ty-Rap
|
 |
« Reply #9 on: February 05, 2010, 22:27:41 » |
|
Dat vorige beheer menu vond ik overzichtelijker. Hierbij nog een plaatje hoe het toen was: 
|
|
|
|
|
omafia
|
 |
« Reply #10 on: February 11, 2010, 09:42:16 » |
|
Dat vond ik ook hoor, ik zit nu altijd te tobben als ik wat wil veranderen, ben met een paar nieuwe sites al over gegaan naar een ander gastenboek, vind het wel jammer had ze liever allemaal bij dezelfde
|
|
|
|
|
|
|
Eris
Beheerder
OnlineGastenboek Pro!

|
 |
« Reply #12 on: February 13, 2010, 11:21:07 » |
|
Dat vond ik ook hoor, ik zit nu altijd te tobben als ik wat wil veranderen, ben met een paar nieuwe sites al over gegaan naar een ander gastenboek, vind het wel jammer had ze liever allemaal bij dezelfde [/quote
Die huidige admin werkt gewoon niet. We laten nu een Ontwerper/desinger aan werken
|
|
|
|
|
omafia
|
 |
« Reply #13 on: February 27, 2010, 20:40:19 » |
|
Ik wacht maar af
|